10 Nisan 2011 Pazar

Farklı Olmak


Zamanın akışına kaptırdığımız durmadan koşturduğumuz şu günlerde aklıma esti yine birşeyler ;)
Gerçi aklıma onlarca şey esiyor. kaç gün karar verdim şunu yazayım bunu yazayım diye.
Klavyemin başına geçtim. Eee nerde o aklına gelenler? :P Pöff
Herneyse. Bahar ayındayız. Sahilde (nihayet) yaptığım uzun yürüyüşlerimde istediğim kadar deniz resmi çekebildim hamd olsuun. Bahar alerjim olmadığı için çook şükrediyorum Rabbime. düşünsene bu mevsim bahar alerjisi olanlar için hiç zevkli geçmiyor. sahilde yürürken o kadar güzel çiçek kokuları, bilhassa portakal çiçeği kokuları geliyor ki. seni kendinden geçiriyor adeta. yani az kalıyor uçuyorsun :-))
Bahar çok farklı. evet çok çook farklı. onu yaradana binleer şükürler olsun.

Bizimde çok farklı olduğumuzu biliyormuydun..?
Diğer insanlardan, diğer gençlerden çok çook farklı olduğumuzu biliyormusun?
Bilmiyorsan öğren! :-)

Nerde dört yapraklı gonca? Bulamazsınki. çünki o çok farklı her yerde bulunmaz. 
tıpkı bizim gibi..

Git otur dinlen, kafa dinle, tefekkür et...


Sonuç gidilen yerler, çekilen resimler, koklanılacak çiçekeler... he birde içilen kahveler tabiki ;-)

Hı birde göksel baktagir'den müthiş enstürümantal müzikler var.
Masum aşk, hicaz saz semaisi, ağlama vs. vs...

2 yorum:

  1. evet bende aldım darbemi yasakdan dolayı. Yorum yapmayı özelmişim!
    Bahar geldiğinde mi sen böyle olursun yoksa böyle olduğunda mı gelir bahar ? Ben candan erçetin dinlemeye gidiyorum B) Sizi yeniden okumak güzel!

    YanıtlaSil
  2. aslında ben hep böyleyim büteyracım :)) sen lys öss ygs artık herneyse onu bi bitir bool bol yazıp okuyalım canım ;-)
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum, düşünce, ne dersen artık...