17 Nisan 2011 Pazar

Asker yeşili (rengi) hayatıma hiç giremez. :))




Şimdi bu anlatacağım olay tamamen gerçek olup(virgül) olay kişi ve kurumlar kesinlikle hayal ürünü değildir.İçinde geçenler gerçek hayattaki kişilerden esinlenme değil, bilhassa ta kendileridir...
neyse fazla uzatmayayım. bundan yaklaşık 10-12 sene önce ben yaklaşık 11-12 yaşlarındayken, asker desenli pantolanlar vardı.(gerçi hala varda neyse öyle işte) sınıfımızda birisi almıştı. sonra ben çok sevmiştim. anneme ''anne nooolur bir asker pantalonu alalım anne noolur'' dediğimi hatırlar gibiyim. sevgili, pek sevgili annem ''sakın ha, ben nefret ediyorum, asla almam, ne biçim, o ne öyle asker pantalonu, erkekmisin kızım sen.....'' =)) haha..
annemin asker yeşili rengine karşıda bir alerjisisi var :)) Hiç sevmez kendide der : yeşili severim fakat asker yaşilini hiç sevmem diye :-)
Herneysee. Ondan sonra ben yaklaşık 15 yaşlarında falanım, asker yeşili bir kıyafet alşmıştım. bluzmuydu neydi unuttum geçmiş zaman. annem  görünce ''onu benim yanımda giyme, nerde giyersen giy, yanımda görmiyim... rengi kaçmış gibi.....'' :-D demişti.
Daha bi sürü komik bir olay olmuştu fakat hatrıma gelmiyor. anneme sordum kızım nerden hatırlıyayım diyor :))
Geç. sonra yaklaşık 3 hafta önce bir (sıkı dur yine aynı şey) asker yeşili renginde çanta aldım. çanta bağımlısı falan değilim. cüzdanım telefonum sığsın içine yeter. siyah olsun omzumda dursun. düzgün bişey olsun bana yeter. ve dana kadar büyük olmasın küçük olsun. ne olursa olsun. her neysem işte. asker yeşili alma gafletinde bulunduk :-)
 çarşıdan geldim ''annee bak''. Çantayı sallar vaziyette sırıtarak gösteririm. annem:'' o çantayı takarsan yanımda yürüme'' :-D ve burda kopmalar başlar.
 Sonra bunları tek tek düşündüm.( yada toplu düşündüm.)
Çok güldük ama yaa. Demek ki neymiş. can çıkmadan huy çıkmıyormuş. Ben kendime baktığımda da aynı şeyleri görüyorum. özellikle bazı şeyler yıllar geçtikçe hiç değişmiyor. tarih tekerrür ediyor. bütün bunları annemle konuştum. tekrar güldük. :-D
Bu asker yeşili meselesi sadece bir örnek. bende virşeyi sevmedimmi asla sevemem. hoşlanmadımmı hoşlanamam. Şöyle bir dönüp baktığımızda(nasıl dönersen dön orasıda sana kalmış artık) hayatımızda ne enteresan ne komik huylarımız var.(kendi adıma tabii)

Not: Annemin zevkine asla laf yok. herkes hayrandır onun o eşsiz zevkine. fakat sadece asker yeşilini sevmiyor. ve kızının da o renkte birşeyi giymesini veya takmasını istemiyor. olay bundan ibaret ;-))

İkinci Not(çantanın akıbeti): o da odanın arkasında asılı duruyor. arada bir omuzuma atarım annem olmadığında :-D

Ve son not: yazıyla resim ne alaka derseniz, kel alaka. fakat görsellik azıcık önemli galiba benim için. bir yazı okurken o yazının yanında bir resim olmalı. hoşuma gidiyor böylesi. bu resimde geçen sene yazdan kalma. iki yeğenimle beraber sahilde çekmiştim. onların converse aşklarını fotoğraflamıştım. bi ara tümünü eklerim belki...

Güle güle kullan...

2 yorum:

  1. Resmi netten alıntı gibi düşünmüştüm ilk etapta:)
    Resim,yazıyı tamamlıyor,çok güzel bence..
    Asker yeşili nedense genelde pek sevilen bir renk değil galiba ..:)
    Annensiz de olsa,güle güle kullan canım :)
    Blogun da hayırlı olsun,nice paylaşımlara inşAllah..

    YanıtlaSil
  2. Ay çok teşekkür ettim, fakat bloumu açalı bir buçuk yıl olmuş :)) resimlerimin ekseriyeti bana ait. kendi çektiklerimi ekliyorum hep. bir kaç tane bana ait olmayan vadır. ;))

    YanıtlaSil

Yorum, düşünce, ne dersen artık...