23 Şubat 2011 Çarşamba

 
Evet ben eskiden çok sık otobüs yolcuğu yapardım gerçi eskiden dediğim topu topu son bir yıldır o kadar sık bir yere gitmiyorum o yani. Fakat geçenlerde 2 haftanın içinde 4 sefer yolculuk(gidiş dönüş, gidiş dönüş) yapınce gıcık olduğum şeylerin depreşmesine vesile oldu yine. Bir yolculuk sırasında çok aşırı gıcık kapıp fakat her ne hikmetse hep ya arkamda yada önümde oturan kız tipi, sevgilisiyle ağzını eğe eğe konuşan gıcccııık kız tipler.
Allahım bu kadar mı gıcık olur, bu kadar mı basit olur?? Kendilerini böyle küçük düşürünce, basitleşince ne zevk alırlar acep??? Geçen arkamda iki tane genç kız oturuyor. Tanışma faslından sonra söz döndü dolaştı sevgili muhabbetine geldi! Allahııım yarebbiiiim!* Bir tanesi çok bilmiiş (fazla bilmiş) diğerine tavsiyeler veriyor. Bak canım şöyle yap böyle yap yok zırt pırt....... Ben mi bu sırada ne yapıyorum? Ne yapim uyumaya gayret ediyorum.
Ve sonra o bayan çok bilmişin telefonu çaldı. iyice benim koltuk tarafıma eğilip konuşmaya başladı. ''Canııaamm, hayatıııaammm, aşkaaaam.......'' cart curt.....
Yahu sen nesin kızım? En son ''yanımda ki kıza dedikodunu yapıyorum'' dediğini duydum ve karşıda ki muhtemelen (çok zekiyim cevabını tahmin ediyurum:)) ''ne dedikodusu'' yada ''ne konuşuyorsun'' (gibi bişeyler..)
sorması üzerine gıcccıııık bir kik,ikikikik gülmesinden sonra '' benim senden başka konum mu vaaeerr'' dediğini duydum. Sonrası mı? Sonrası yok :)) evet yok. sonrası karanlık seyyahhatun uyuyakalır ;)
*bknz: otobüsü durdurup atlamak istemek.

 Bu konuyu kapatıp fotoğraf konusuna geçiyoruz.
Gördüğüm bir kaç yeri fotoğrafladım. Ve buraya büyük zevkle ekliyorum.

 Hatay da pek bir yere gidemedim. gidebildiğim üç beş yeri elimden geldiğince fotoğraflamaya çalıştım. Ve büyük çoğunu otobüsden çektim. cam çok kirliydiii.
''Şöför amucaaa az sağa sağ çek şu güzel yerlerin zevkini tada tada fotoğraflarını çekeyiiim''
demeyi çoook arzu ettim. eh diyemedik tabikide. =)
Burdan böyle bakmak düşüyor efenim. büyük boy tavsiye ederim ;)


 Ah ah ah! Şu evin güzelliğine! Rabbim güle güle oturmayı nasip eylesin.
Öyle ahenkle duruyor ki o yeşilliklerin arasında biri baksada şu pencereden camdan sarkıp el sallayıp ''hemşeriiim nasılsıııın'' desem dedim yani =))
Sisli dağlar muhteşemdi!


Bu fotoğraf beni çook uzaklara götürüyoo!

Evet biliyorum çooooook güzel ;)) Şimdi buraya kadar herşey güzel. Antakya da  öyle uzun uzun gezmedim. Oranın bir 'uzun çarşı'sı var, sadece oraya bir iş için gittim. ve tabi gitmişken öyle Allah ne verdiyse çektim. aslında çok şahane fotoğraflar çekebilirdim. fakat bunun için bir müddet; yok kadrajı yok ışığı... gibi ayarlar gerekiyor, yanımdakini bıktırmak istemedim. 

Uzun çarşısı gerçekten güzeldir. Gezerken çok eğlenebilirsiniz. Çünkü Antakya halkı yürüyen birer fıkra gibiler. :D

Islak ıslak...


Sepya tonlu bu fotoğrafın üstünde biraz oynama var. Fotoğrafın en arkasında duran bir minare var dikkat ederseniz. Altlarda daha yakından çektim o minareyi.


Tabi buda son derece 'öyle acelece' çekilmiş bir fotoğraf olur.


Hımm işte bu fena değil gibi :))

Daha güzel bir kaçtane fotoğraf daha var. Artık başka zaman eklerim. yoruldum gayrı yeter :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum, düşünce, ne dersen artık...