15 Ocak 2011 Cumartesi

Seçmeler...

                                 Dalga olup çarpıyorum hırçınca!
                                 Zamanla yarışıyorum delice,
                              Bir yandan süzüyorum. bir yandan süzülüyorum...


Günlerdir, hatta aylardır, ay şu gün yazayım dur bugün yazayım, tamam akşam şunu  yazayım..... bir türlü nasip olmuyor yahuu. Ben zamanın hızına yetişemiyorum kii.!
Kısacası  vat ken ay duuu?*(bknz: what can i do)
Sanki o kaçıyor ben sürekli onu ha yakaladım ha yakalayacağım tarzında bir oyun oynuyoruz. Doğru kelime 'zamanla yariş' evet evet yarış yapıyorum ben. ipi bazan ben göğüslüyorum bazen de o :)  (çaktırmayın yenmesine izin verdiğim oluyor :)) 

Bir şeyden emin oldum artık. Benin plan yapmadan giriştiğim işlerim daha başarılı oluyor. Yani mesela bir şeyi enine boyuna tartıyorum, ölçüyorum, biçiyorum hatta kesiyorum. Aman Allahım birde bakıyorum fiyasko! Amaa benim hoopp olarak giriştiğim işler fiyuuu fiyuu çok başarılıydınız oluyor ;-)) 
Yani bu küçüklüğümden beri böyleydi galiba. kafa patlattığım yazılılar berbattı. bir gün öncesinden acelece çalıştığım ders müthişti.(zaten hep son gece çalışmazmıydım ;-) )


Dilime  takılmış bu aralar şu sözcükler. Her yere yazıp duruyorum;

Bu hayat plan yapmaya değmiyor! Kendini çok dünyaya kaptırma, anı yaşa!
Zira sonra hüsrana uğrarsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum, düşünce, ne dersen artık...